Ochrona danych osobowych to zadanie, któremu – zgodnie z prawem – musi sprostać każda firma oraz przedsiębiorstwo. W każdym podmiocie powinien być wyznaczony Administrator Bezpieczeństwa Informacji. Ponieważ nie zawsze możliwe jest wyszkolenie jednego pracownika, który zajmowałby się wszystkimi kwestiami dotyczącymi danych osobowych, ABI outsourcing stanowi najlepsze rozwiązanie. Jest to przekazanie zewnętrznej, profesjonalnej firmie obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych po nowelizacji zgodnie z art. 36a ust. 2. Co ważne, outsourcing ABI jest usługą w pełni dopuszczalną przez GIODO.
Administrator Bezpieczeństwa Informacji zajmuje się szeregiem działań, m.in. szkoleniami pracowników, nadawaniem i ewidencją upoważnień oraz opracowywaniem dokumentacji oraz jej aktualizowaniem. Outsourcing ABI to usługa, dzięki której wszystkimi działaniami zajmują się profesjonaliści, posiadający wieloletnie doświadczenie oraz pełną wiedzę prawną.
Usługi oferowane w ramach outsourcingu Administratora Bezpieczeństwa Informacji:
Doświadczenie, wiedza oraz profesjonalny kontakt z klientem to gwarancja tego, że outsourcing ABI będzie wykonywany zawsze ze szczególną dbałością o jak najwyższą jakość. Administrator Bezpieczeństwa Informacji to zbyt poważne zadanie, by zlecać je przypadkowym osobom.
Usługi oferowane przez ABI-SZCZECIN doceniło wielu klientów. Głównym powodem jest to, że ABI-SZCZECIN to najlepsza opieka prawna świadczona przez specjalistów w dziedzinie ochronny danych osobowych i informacji. Zapewniamy poczucie bezpieczeństwa oraz dostęp do stale aktualizowanej wiedzy prawniczej.